Polish players during DU - Beta (PL)

Emtec3PL

Witamy w świecie DU; po opuszczeniu NDA wznawiamy rekrutację:

[pl] Wielu zastanawia się czym jest frakcja Homeless... Odpowiem wam - frakcja powstała w czasach, kiedy trzeba zjednoczyć Polskie Community.  Wiemy że to trudny proces, ale po latach doświadczeń w grach: EVE Online, Space Engineers; Empyrion i wielu kanałach Discord postanowiliśmy podjąć ten trud. Zapraszamy do świata DU. Frakcja jest międzynarodowa ale podstawą jest w niej jednak nasz ojczysty język.

zapraszam:
Discord: ogólny
https://discord.gg/FaRFgMr

Frakcja:
https://community.dualthegame.com/organization/1557/

Domena:
dualuniverse.pl

[en] Many people wonder what the Homeless faction is ... I'll answer you - the faction was founded at a time when it is necessary to unite the Polish Community. We know it's a difficult process, but after years of experience in the following games: EVE Online, Space Engineers; Empyrion and many Discord channels have made this effort. Welcome to the world of DU.
The faction is international, but the basis is our native language.

• 2 months later...

[pl] siemka ! Czy plany rekrutacyjne obejmują fazę bety ? Właśnie postanowiłem dołączyć do gry. Zakupiłem podstawowy pakiet i zapewne po zapoznaniu się z grą z przyjemnością dołączę do polskiej społeczności. :)

[en] Hi! Do the recruitment plans include a beta phase? I just decided to join the game. I bought a basic package and I would like to join the Polish community

On 8/5/2020 at 11:40 AM, peejay88 said:

[pl] siemka ! Czy plany rekrutacyjne obejmują fazę bety ? Właśnie postanowiłem dołączyć do gry. Zakupiłem podstawowy pakiet i zapewne po zapoznaniu się z grą z przyjemnością dołączę do polskiej społeczności. :)

[en] Hi! Do the recruitment plans include a beta phase? I just decided to join the game. I bought a basic package and I would like to join the Polish community

tak rekrutacja otwarta